Tuesday 29 January 2013

SELAMAT DATANG KE MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-20


KAMI, AJK PIBG 
INGIN MENGALU-ALUKAN 
KEDATANGAN 
SEMUA TETAMU JEMPUTAN &
AHLI-AHLI KE M.A.T KALI KE-20
PADA 2 FEB. 2013
JAM 8:30 PAGI.
MESY. AGUNG AKAN DIRASMIKAN 
OLEH
YBHG. DATO' HJ. MAZLAN BIN MOHAMAD
D.S.A.P, D.I.M.P
PENGARAH BAHAGIAN SEKOLAH HARIAN
KEMENTERIAN  PELAJARAN  
MALAYSIA.  
SEMOGA MAJLIS INI AKAN MENGERATKAN LAGI
SILATULRAHIM DISAMPING
MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB
MEMAJUKAN LAGI PIBG & SEKOLAH 
DEMI 
KECEMERLANGAN PELAJAR-PELAJAR.       

1 comment:

  1. Perkara : Seminar “Secrets of Learning” Bagi Pelajar- Pelajar PMR Dan SPM

    Merujuk kepada perkara diatas, kami dengan seikhlas hati ingin mengadakan Seminar “Secrets of Learning” khususnya untuk pelajar-pelajar yang menduduki peperiksaan UPSR, PMR Dan SPM.

    Untuk pengetahuan pihak Tuan/Puan, tujuan kami mengadakan seminar ini adalah untuk menerangkan dan berkongsi dengan lebih terperinci teknik pembelajaran yang betul kepada semua pelajar serta ibu bapa yang selama ini, risau akan prestasi pendidikan anak-anak mereka. Disamping itu, ia juga dapat membantu meningkatkan kecemerlangan pendidikan anak-anak serta memudahkan pemantauan ibu bapa terhadap pembelajaran anak-anak mereka. Seminar yang ingin kami adakan ini dapat membantu memudahkan ibu bapa untuk mengesan kelemahan dan kekurangan yang dialami oleh pelajar selama ini di dalam pelajaran mereka dengan lebih terperinci.

    Selain itu, tujuan kami mengadakan seminar ini adalah untuk memberi lebih pendedahan dan peluang kepada pelajar untuk menguasai teknik pembelajaran yang betul dan bijak. Kami dengan berbesar hati ingin memohon kebenaran dari pihak Tuan/Puan untuk mengadakan seminar ini demi kecemerlangan pendidikan pelajar-pelajar.Untuk tidak mambuang masa kami ingin mengadakan seminar ini pada hari yang bersesuaian diantara bulan Februari dan March 2013.

    Kerjasama dari pihak Tuan/Puan amatlah kami hargai. Kami dengan berbesar hati ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas kerjasama yang pihak Tuan/Puan berikan. Sila hubungi kami di vee.mindwealth@gmail.com jikalau anda inginkan maklumat terperinci mengenai seminar tersebut.


    Sekian, terima kasih

    Yang Benar,
    Mr. Vee
    32-1, Jalan Kemuning Prima E 33/E,
    Kemuning Utama, Sek 33, 40400 Shah Alam,
    Selangor Darul Ehsan
    E-mail: vee.mindwealth@gmail.com

    ReplyDelete